Alla inlägg under juni 2011

Av Karolajna - 24 juni 2011 09:01

Att det alltid, alltid, alltid regnar på midsommar?! Jag tycker vi nog allt kan prova byta datum på det några år för å se, å om det regnar varje midsommar ändå, ja då vilar det en curse över midsommar och då tänker i varje fall JAG sluta fira den skitdagen  

Jaha, idag är iaf den stora dagen, midsommarafton, dagen då jag var chaufför. Fan vilket röj det kommer bli på krogen sen framöver när jag ska ta igen för alla ggr jkag varit chaufför vid det här laget  

Så ikväll kommer Foppa hit å så ska vi på middag i Torsäng å sen ska vi till Dillne på förfest å sen ska vi på Fröjdholmen  

Nu ska jag prova se om det finns nåt bättre att göra.   

Av Karolajna - 16 juni 2011 10:59

Är fortfarande hemma och är förkyld. Och tydligen stressad då jag igår kväll helt plötsligt kände mig konstig, yrslig, illamående, utan huvudvärk men det kändes som hjärnan var för stor för skallen. Å så ont i nacken.

Stressguru Emma (som kan spå dig i portionssnus ;) sa att det var klockrena stresssyndrom. Lär väl vara all skit med jobbet som spökar typ.

Anyways idag mår jag lite bättre, snorig och ont i halsen men ingen feber så imorrn ska jag väl kunna jobba va? :) Även sista dagen innan semestern :D :D

Så om jag mår bättre imorrn och jobbar så ska även jag och Tine sätta oss i volvon på kvällen och åka ner till Märsta och hälsa på Malin Löfgren, som jag aldrig träffat men som Tine hjälpt med diverse hästar. Det ska bli spännande :)

http://www.malinlofgren.com/

Isf åker vi som sagt imorrn kväll och hem lördag kväll eller söndag :)

Såg just ngt intressant, haha. Tänker inte skriva det här och jag kommer säkert glömma det också :) 

Av Karolajna - 15 juni 2011 09:30

I wish jag kunde skriva roligare saker men sånt här tråkigt liv ha jag tyvärr ^^

:)

Av Karolajna - 6 juni 2011 10:16

Gäralaus heila dan.
Var tänkt hänga med Ämma men hon vill inte svara på mitt sms :( 

Av Karolajna - 5 juni 2011 12:23

Så känner jag mig. Tog en halv cigg på vägen å hämta bilen förut å det smakar apa i käften på mig. Allt för att jag glömde snusen hemma.

Jaja åkte traktor en kort vända men det var dötrist. Så jag for hem å eftersom ingen ville ta sig an mig idag så sitter jag här.

Vi var på 90årskalas igår å sen for vi vidare på Fröjdholmen, det var kul.
Dit ska jag definitivt försöka ta mig ett par ggr till i sommar :)

Men nästa helg är det Kväääärna! Längtar dit som fan!

Just nu är jag bara hungrig men orkar inte laga mat :( 

Av Karolajna - 3 juni 2011 17:39

Jahaja, hoppsan hejsan.

Förra fredan var jag på bilbingo, haha, med Ida och Emma P och jag vann 600 spänn! Woohoooo!
Så med ganska exakt 700 kr går jag på krogen med mitt crew, skulle vara nykter men ångrade mig, drack, vart skitpackad men hade skitkul. Efterfest till typ kl 05 och kom hem ca 05.30 Inser dagen efter att jag hade 450 kr med mig hem. Billigt faktiskt :D

Igår var vi lediga, flyttade runt hästarna men det slutade med att bägge är i Sidsjö över sommaren. Känns sådär, men jag måste andas och bestämma mig om jag verkligen ska ha storhäst eller inte...

Idag jobbade jag till 15 sen köpte jag mig ett par finfina converse för 120 kr, åkte på bolaget och handlade, IFALL det kanske händer nåt kul denna långhelg, och så köpte jag hårfärg.

Väntar nu på Emma och Emma, whoever comes home first liksom ^^


Och medans jag väntar tänkte jag ut å susa med bilen en sväng I think. :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards