Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Konstigt.

Av Karolajna - 30 september 2011 22:36

Hur livet ter sig alltså...


Det finns ju saker man ångrar att man gjort. Saker man ångrar att man inte gjort. 

Life has fucked me up. Big time. Fan vilken jävla svacka jag har nu. Ingenting känns riktigt okej. Eller jo, det är klart vissa saker känns bra men andra känns... Liksom inte okej helt enkelt.

Är det detta som kallas höstdepression?

Jag vill göra roliga saker men jag orkar inte riktigt.
Om jag inte tvingade iväg mig själv på saker skulle jag nog sitta här i soffan i myskläder och häcka framför tvn. Bring me back to real life by christmas, please.

Nu sitter jag här, ångrar inte att jag skippade utgången men är likt förbannat så understimulerad och uttråkad så jag inte vet var jag ska ta vägen liksom! JAG MÅSTE UT HÄRIFRÅN INNAN JAG BLIR GALEN!

Men vart ska jag ta vägen då? Orkar inte sitta och köra bil hur jävla mkt som helst men jag vet ju också att det är enda sättet att komma härifrån...  16 mil till Duved eller varför inte 16 mil åt ett helt annat håll? Vart hamnar jag då? Undrar vad som händer just där?
Intressanta tankegångar? Näe. Men dom läker en skadad hjärna. Hjälper den att slippa tänka logiskt, om så bara för en stund...

Jag är osäker på om jag ens kommer posta det här i slutändan. Osäker på om jag vill visa denna "svaga" sida hos mig själv. Men eftersom det bara är random dudes som inte vet vem jag är ens, som läser min blogg så kanske det är lugnt ändå.
Jag är inte typen som tycker det är värt att skriva en lång shitlist och sen inte posta. Då har jag satt pränt på det men inte fått ut det helt ändå...

Sitter här och lider av en släng panikångest light. Det känns tungt över bröstet och det känns som jag vill lipa. Och jag är långt ifrån säker på om jag ens vet varför?

Men, livet ska inte vara enkelt, uppenbarligen.

Jag ska egentligen inte gnälla, för jag har det så himla lättare än många andra. Så jag ber omm ursäkt, får se om jag går och lägger mig eller om jag gör nåt annat, men i vilket fall hoppas jag att imorrn är en ny dag.

Där jag får må lite bättre... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolajna - 18 november 2011 22:53

Dags att lägga ner det här bloggandet på riktigt och för evig tid som det verkar ...

Av Karolajna - 3 november 2011 08:31

Nämen vad kul att du känner så...Själv ska jag lägga mig här och ruttna bort för det är det enda jag är värd i dagens läge.Well excuhuuuuse me for having a life.Måttligt jävla irriterad nu.  ...

Av Karolajna - 3 november 2011 08:13

Sverige i ett nötskal är väl ändå detta evinnerliga daltande?   Visst, jag är ingen råbarkad idiot, jag sitter själv här och tycker så JÄKLA synd om folk. Mest av allt just nu om en man vid namn Kristoffer Olofsson, a.k.a. Kritto. Å där kommer ja...

Av Karolajna - 26 oktober 2011 09:14

Ja. Jag är nog lite sugen på godis... Faktiskt.  

Av Karolajna - 21 oktober 2011 09:30

Nä om man skulle åka in till stan och kika efter kläder innan jobbet? Fast jag har fan inte råd egentligen men wtf...Syns o vimlet på krogen på en fredag kväll helgen FÖRE löning. Not really...  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards