Alla inlägg under augusti 2011

Av Karolajna - 24 augusti 2011 07:28

Allmänt kajko. Trasig dator och lever hela mitt liv genom ajfåwnen.
Nu är datorn inlämnad och vi ha en seg gammal lånedator hemma. Då tänkte jag passa på att blogga.. Int för jag egentligen vet vad jag ska skriva om men.

Nä. Ska åka till sthlm nästa helg. Ulrica ka springa tjejmilen och jag och Ida ska titta på en häst i Uppsala och sen gå på grönan.
Men IGÅR! Ösch!
På hemvägen var det älg FARLIGT när bilen TVÅ ggr!
Så nu ska jag tvinga Nicklas att åka in och köpa extraljus till mig för det här jävla xenonet i helljuset duger inte längre...

Och så ska det bytas olja i min för övrit nu helt egna bil! Snajs.

Å idag ska jag klippa mig. Får se, vill göra nåt helt radikalt men lär väl bli urklippt och toppat som vanligt när man ger en frisör fria händer. Dock gärna med orden "nåt tufft". Går man därifrån och tänker "jo just. fan vad tufft. Ser ut precis som innan fast lite kortare"

Jag hatar att klippa mig.

Ibland (rätt ofta) så funderar jag även på vilka som egentligen är mina vänner och vilka jag egentligen kan sluta lägga energin på.

Tack för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards