Alla inlägg den 11 april 2011

Av Karolajna - 11 april 2011 18:40

Skit också vad less jag blir!


Var är alla mina kompisar jag haft i mina dar?
Varför hör ingen av sig, typ nånsin?
Jag känner att jag försökt höra av mig och dra igång något med ganska många vid det här laget men det verkar bara rinna ut i sanden...


För att inte tala om nuvarande vänner, dom är ju egentligen inget bättre dom. One-way-relations till de allra flesta, där det känns som det alltid är jag som hör av mig, alltid jag som försöker hitta på saker.


Och jag HATAR att tjata! Det värsta jag vet är att tjata till mig att få komma på besök, kanske ta en ridtur om personen i fråga har häst/är intresserad, ta en fika, ses på diverse tillställningar, åka på diverse tillställningar, se något på burken, osv.


Gör verkligen så gott jag kan för att få igång en "relation" till folk men samtidigt vill man ju inte tjata och verka alldeles desperat!




Gosh people!

What have I done that is so bad in my life?! 

Av Karolajna - 11 april 2011 14:20

Irriterande och tråkigt att inte ha något att göra.

Trist också att jag inte tänkte mig för när jag raderade förra bloggen och därmed tappade mitt inlägg om otrohet, vilket var rätt givande enligt mig själv. Men det är sånt som händer. Jag kanske får ork att reflektera över det nån mer gång. 


Alltså, det är så sjukt kallt inomhus nu så det är fan inte sant! typ 18-19 grader, jag brukar sällan frysa inomhus men det är fan helt extremt, elementen är pissljummen trots att dom är på full brass! Dom måste vridit ner nån jävla termostat, hyresvärdspuckona som verkar tycka att det är heeelt ok att vi inte ska kunna välja själva hur varmt vi vill ha det. Istället ska vi frysa ihjäl. Blir sjukt irriterad!

Det ger mig svinkalla jävla fingrar, helt sjukt! Nog för jag har dålig blodcirkulation och mer eller mindre ständigt kalla händer och fötter men nu är det helt extremt!

Nu är det nåt jävla program om bakning, usch jag blir bara sugen på kakor, bullar, tårtor och bakelser! Måste fan byta kanal... 

Av Karolajna - 11 april 2011 10:13

Bytte igen, fan vad lätt uttråkad man blir.

Har under senaste två timmarna vaknat, släppt ut hästarna, rivit massa hösilage, mockat i ett stall som halva tiden var kolsvart. Vetefan vad som hänt där... Samt att jag nu sitter här, ska sitta i 45 min till med denna jävla slingblondering i huvet. Hoppas det blir bra. Det var lite för lite märkte jag men det kanske blir hyfsat ändå. Sen ska det sköljas ur och tokbehandlas med silvershampo. Huga det är slitigt att bli blekt blondin, sist var ju typ 3 år sen, så jobbigt är det.

Men fan vilken poppig bloggdomän, jag gillar den skarpt alltså! 

Nä nu ska jag läsa ikapp lite om Big Brother på flashback i väntan på att färgen ska sköljas ur håret.

HUPP!    


Haha jag älskar smiliesarna! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards