Alla inlägg den 13 april 2011

Av Karolajna - 13 april 2011 18:39

Bart, Bubblan, Buttran och Blomman.
Så himla kul.


Jaja, så vad händer? Jag tänkte åka till Stavre med några papper på nån moped som det tjatats hejvilt om från Nicklas sida senaste veckan eller så.
Sen hem och se BB, ohmyohmy.

Maria tyckte jag skulle komma på pubkväll i KLUK på långfredan!
Haha, alltså jag känner INGEN i Kluk, eller runt Kluk, jag har knappt varit i Kluk. Men jag åker nog lätt på det om jag inte åker på Ronnys fest. Vilket i ärlighetens namn, EMMA, inte kändes så värst lockande med hela den där utomhusdelen. Alltså jag gillar inte att frysa...

Kan kanske till och med dra med mig min faster eller Peter, eller båda två till Kluk i så fall, får väl se till att få bo över där och fixa en chaufför så. Kanske morsan råkar vara i Rönningsberg just den dan. Antagligen inte nykter då men ändå, vem är nykter på långfredan? ;)

Nä nu måste jag åka!

Tjingeling... 

Av Karolajna - 13 april 2011 14:43

Lovar att jag ska blogga bättre ikväll, hemma vid datorn.Är så jobbigt att skriva på telefonen :p

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards