Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Faan å.

Av Karolajna - 19 april 2011 07:47

Ont i halsen idag. Igen. Börjar bli less på denna förkylning-pollenallergi.
Näsan är täppt, rinner på samma gång och blöder på det.
Halsen gör ont, rösten blir lidande fram mot slutet av dagarna.
Huvudet gör ont och känns tjockt och tungt.
Sjukt trist.

Fortfarande ingen som köpt min sadel eller velat byta. Det börjar också bli trist och långrandigt. Bruden som var JÄÄÄÄÄTTEintresserad mejlade jag i torsdags. Idag är det tisdag - inget svar! Kan dom inte bara bemöda sig att svara och säga att dom redan hittat en annan då så jag slipper sitta och vänta och inte veta om jag törs svara på andra människors mejl?
Äh skitsamma, jag får vara fast med en icke-passande sadel.
Grejen är att jag måste sälja den jag har nu för att ha råd med en ny.

Kan väl förvisso hitta en hyfsat billig MEN det handlar om kanske 4-5 tusen kronor och slänger jag det på en ny sadel så är jag paaaaaaaaaaaaaank ända tills nästa lön. Gah...

Anyways på tal om hästgrejer så ska jag nu kliva upp ur soffan, klä på mig och gå ner och bygga om hagen till två... Hoppas det går annars vetefan om jag inte avlider :/ 

 
 
Maria

Maria

19 april 2011 15:11

Hej hej.
Vad är det för en sadel som du behöver?
Jag har ev en bomlös och sen en vanlig och en western.
Kram kram

http://bleckosen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolajna - 18 november 2011 22:53

Dags att lägga ner det här bloggandet på riktigt och för evig tid som det verkar ...

Av Karolajna - 3 november 2011 08:31

Nämen vad kul att du känner så...Själv ska jag lägga mig här och ruttna bort för det är det enda jag är värd i dagens läge.Well excuhuuuuse me for having a life.Måttligt jävla irriterad nu.  ...

Av Karolajna - 3 november 2011 08:13

Sverige i ett nötskal är väl ändå detta evinnerliga daltande?   Visst, jag är ingen råbarkad idiot, jag sitter själv här och tycker så JÄKLA synd om folk. Mest av allt just nu om en man vid namn Kristoffer Olofsson, a.k.a. Kritto. Å där kommer ja...

Av Karolajna - 26 oktober 2011 09:14

Ja. Jag är nog lite sugen på godis... Faktiskt.  

Av Karolajna - 21 oktober 2011 09:30

Nä om man skulle åka in till stan och kika efter kläder innan jobbet? Fast jag har fan inte råd egentligen men wtf...Syns o vimlet på krogen på en fredag kväll helgen FÖRE löning. Not really...  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards